Parteneriatul dintre clubul nostru și Supermarket „La Cocoș” a fost oficializat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă la care au participat Iulian Nica, antreprenorul care a dezvoltat lanțul „La Cocoș”, președintele clubului nostru, Costel Lazăr, antrenorul Nicolae Constantin și jucătorul Constantin Budescu.
Așa cum se știe, brandul „La Cocoș” a intrat, de curând, în familia Petrolul Ploiești, devenind un partener important al clubului nostru. „Societatea deține câteva magazine de hard discount, care operează pe suprafețe mari, între 5.000 și 10.000 de metri pătrați, în domeniul comerțului alimentar, fiind cunoscută, sub brandul <<La Cocoș>>, atât în Ploiești, cât și în București. Principalul motiv pentru care sunt prezent, astăzi, aici, este acela de a-mi promova brandul <<La Cocoș>>! Pe plan local nu există o zonă de promovare mai bună decât stadionul și echipa Petrolul! Iar acest canal de promovare nu era atât de vizibil dacă echipa nu ajungea să joace în Superliga! Rezultatele lor m-au determinat să ajung, astăzi, aici și cu această ocazie vreau să le mulțumesc celor din prima linie: jucătorilor, atât celor vechi, care au luptat ca echipa să revină în prima divizie, cât și celor noi, și antrenorilor! Le mulțumesc suporterilor, pentru susținerea permanentă, pentru că indiferent la ce nivel a evoluat clubul aceștia au fost mereu alături de echipa de suflet! Le mulțumesc conducătorilor clubului, domnului președinte împreună cu echipa lui, pentru că au organizat activitățile de care echipa a avut nevoie și chiar dacă nu au luat cele mai bune decizii în anumite momente, totuși au reusit să mențină un echilibru între nevoile echipei și resursele de care dispuneau. Trebuie să le mulțumim membrilor fondatori, pentru că au crezut în visul lor de a reînvia această echipă, la care, cu ani în urmă, au fost jucători în perioade diferite de timp. Aș vrea să le mulțumesc sponsorilor, mai mari sau mai mici, pentru decizia de a se alătura clubului cu mult timp înaintea mea. În final, aș dori să-i mulțumesc lui Mihai Nicolae, proprietarul celui mai citit ziar din Prahova, Observatorul Prahovean, și lui Dan Aldea, de la MRS Residence, pentru faptul că m-au bătut la cap, de vreo șase luni, ca să ajung aici!”, a spus Iulian Nica.
„Aș dori să transmit un mesaj către șefii departamentelor de marketing din cadrul instituțiilor mari, mici și medii din Prahova, că ar trebui ca, în funcție de resursele de care dispun, să se alăture clubului Petrolul și să se implice atât prin sponsorizări, cât și prin prestări de servicii în compensare, cu promovarea companiei lor în stadion, pe echipamentul jucătorilor, pe tabela de marcaj, pe panotajul de la marginea stadionului. Este singurul loc din județ unde compania voastră poate fi văzută timp de 90 de minute de către cei peste 10.000 de suporteri! Acest fenoment generează extrem de mult impact, noi am înțeles asta și iată-ne, astăzi, aici! De asemenea, aș vrea să le transmit firmelor și companiilor care vor dori să se asocieze cu acest proiect FC Petrolul că vor avea parte de o transparență totală cu privire la cum se vor cheltui sumele aduse de ei”, a adăugat Iulian Nica.
„Vreau să-i mulțumesc domnului Nica, în numele tuturor petroliștilor, pentru că a venit alături de noi cu sufletul deschis și într-un moment în care aveam mare nevoie de finanțare. Este un moment de bun augur pentru clubul nostru, pentru moralul jucătorilor și sunt convins că, din analizele pe care le-am făcut împreună în ultimele zile, vom eficentiza clubul la maxim, atât cât ne va sta în putință”, a spus și președintele FC Petrolul, Costel Lazăr. „Am încredere că lucrurile vor merge bine din toate punctele de vedere, iar noi, stafful, jucătorii, suntem obligați să dam mult mai multe, pentru că e nevoie și de rezultate, pe lângă partea financiară”, a completat antrenorul Nicolae Constantin.
Noul sponsor al Petrolului a pornit ca o afacere de familie și deține două magazine, în Ploiești și București, fiind unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail.
Astfel, lanțul de supermarketuri cu capital 100% autohton „La Cocoș” s-a clasat pe locul 16 în Top 25 retaileri din România, potrivit revista-piata.ro înregistrând o creștere de +72% față de 2020.
Declarațiile integrale ale conferinței de presă de astăzi pot fi urmărite mai jos